2015. április 4., szombat

Bemutatkozás (Olyasmi)

Sziasztok!
(Már, ha van, aki ezt elolvassa)

Lizzy vagyok. Vagy Elizabeth. Vagy ami tetszik. Én találtam ki ezt az egész blogot (A név nem engem illet). Szóval szeretnék bemutatkozni, hogy megtudjátok, ki is vagyok. (készülj fel, itt lesz egy vagyok szóismétlés)
15 éves lány vagyok. Budapesten élek. És már párszor elképzeltem magamban ezt a szöveget, de ott valahogyan mindig sikerült jól megfogalmaznom ezt az egészet. Valamiért sosem voltam jó bemutatkozásban, pedig mindig sok ötletem van, hogy milyen menőségeket írok majd, a végén mégsem lesz semmi belőle.
Visszatérve a tárgyra:

Talán egy kicsit sokszor elkalandozom, mert a saját világomban élek. Nem is tudom, hogy magyarul van-e rá kifejezés, de a szó szerinti fordítás úgy mondaná, banda megszállott (na jó, ez azért elég jó szó) vagyok.
Hogy ez mit fed?
Én nem csak hallgatom egy adott banda zenéjét, hanem tényleg figyelek az összes tagra. Nem, nem úgy, mint egy Directioner. Én egynél sokkal több zenekarral foglalkozom egyszerre(nem tudom, az előbb említett csoportosulás mit csinál...). Megünneplem a szülinapjukat, kiplakátolom velük a szobámat, a koncertek nincsenek túl messze, a fülhallgató pedig 0-24 a fülemben van. (kivéve, ha hangosan hallgatok zenét.)
És, hogy mit hallgatok? zenét. Sokféle zenekart, szóval nehéz lenne behatárolni stílusilag, de a punk-rocktól kezdve a pop-rockon keresztül a heavy-metálig szinte minden bandát, amely énekese 40 alatt van. (Ez a behatárolása nálam az újabb stílusnak ezen a zenén belül is).

Nos. Másik téma velem kapcsolatban.
Hetente járok lovagolni, igen, igazi lovakon, az összes gonosz, kegyetlen és állandóan megharap meg megrúg, most is be van gipszelve a kezem a sok agresszív állat miatt. Legalábbis akkor így lenne, ha a sokaknak a fejében élő lókép lenne igaz a valóságban is. Sosem értettem, hogy valaki miért retteg az összes lótól, amikor én csak odamegyek egyhez, és akár a lábát is a kezembe veszem, mégsem esik semmi bajom. Nem mintha ez nagy teljesítmény lenne...
Már lassan öt éve űzöm ezt a sportot, és még szeretném jó sok ideig. Nem szeretnék ezzel karriert, és úgy terveztem, hogy mindig megmarad csak hobbinak.

Ezeken kívül, ha megkérdeznek, mindenképpen említem, hogy basszusgitározom. Nem vagyok ebben sem világhírű, de szeretek zenélni, és ez épp elég ok arra, hogy órákra járjak...
Ez pl ennek a sablonnak az átdolgozása
Sokat olvasok, főleg ifjúsági fantasyt, vagy teljesen földhözragadt szerelmes könyveket.(bár néhánytól annyira szenvedek, hogy inkább kidobom az ablakon)
Szabadúszó(értsd: kezdő és/vagy béna) szerkesztő vagyok. Néha megérint az ihlet, néha viszont egy hányás az, amit odaalkotok a szerkesztőfelületre. Ha nagyon meg akarnál halni a látványtól, itt van egy próbálkozásom. (hehe. Ha nem akarsz meghalni, akkor is ott van és látod)


Azt hiszem, kimerítettem a témákat velem kapcsolatban. Azt sem tudom, milyen hosszú szokott lenni egy bemutatkozóbejegyzés. Szóval így a végére is értek azok az öngyilkos hajlamúak, akik ezt elolvasták. Ezeknek szeretném megköszönni, és jelezni nekik, hogy jelenleg is szerkesztőfelvétel folyik, a feltételeket pedig (a hamarosan létrejövő) Felvétel menüpontban találjátok!

Hosszú és eredményes életet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése