2015. május 31., vasárnap

A webvásárlók kánaánja - Wheretogetit

Sziasztok! 


xxx
Aki már huzamosabb ideje követi a blogot, annak biztosan feltűnt, hogy imádok neten vásárolgatni. (A bejegyzés megírása közben egy weben rendelt pulcsi és egy ugyan onnan származó nadrág van rajtam.) Jó-jó. Nem igazán meglepő egy 15 éves lánynál, hogy a webshopok világa beszippantotta, de szerintem ennek Magyarországon nincs még akkora kultusza, mint például Amerikában. Azért remélem, hogy nem vagyok egyedül ezzel a mániámmal, és segíthetek ezzel a cikkel. Esetleg az is, aki nem szokott így vásárolni, benézhet erre a honlapra, hiszen a legtöbb alkalommal én is csak gyönyörködöm. De nem is húzom tovább az időt; bemutatom a wheretoget.it-et!

Az oldal lényege röviden annyi, hogy a regisztrált tagok képeket tölthetnek fel, amelyeken ruhák szerepelnek. (akár emberekkel a képen, akár nélkülük. Bárhogyan.) A többiek pedig linkeket küldhetnek hozzá, olyan webshopokról, ahol meg lehet vásárolni. El lehet menteni a még beszerzési link nélküli ruhákat, ilyenkor az illető értesítést kap, ha érkezik hozzá egy újabb lelőhely.
xxx

Tulajdonképpen nagyon egyszerű és kézenfekvő megoldás ez az oldal, viszont például nekem sosem jutott volna eszembe ilyesmi, ebben rejlik nagyszerűsége.

Nem csak ruhákat, hanem kiegészítőket is fel lehet tölteni, továbbá a könnyebb megtalálhatóságért tagek, és kategóriák vagy éppen népszerű trendek alapján is megy a bontás. Lehet követni hírességeket és stílusirányzatokat, küldhetsz kommenteket, egyszóval majdnem úgy működik, mint egy közösségi oldal.

xxx
Egyébként a másik nagyon kedvelt dolog az, hogy mások ajánlanak neked ruhát. Annyi az egész, hogy egy képre leírod az adatokat arról, hogy mikorra keresed a ruhát, hány éves vagy, milyen stílust követsz, vagy akármit, ami szerinted fontos, majd várod, hogy mások linkeljenek neked ruhákat.

Szóóval...
Én csak ajánlani tudom az oldalt, még azoknak is, akik nem vásárolnának, mert általában én sem szoktam ilyen úton rendelni, megvannak azok az oldalak, ahonnan szeretek ruhákat venni.




Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése