2015. április 6., hétfő

Web hunting

Sziasztok!


Nem volt nagyon ötletem, hogy miről írjak, aztán a konyhába menet eszembe jutott, hogy mostanában nagyon rákattantam a netes vásárlásra, így első nekirugaszkodásnak a könyvjelzőim kincseit osztanám meg veletek!

Ruhák

Az első egy Malfoyos póló a Hot Topicról. Tudni kel rólam, hogy az összes Harry Potter könyvet olvastam, és (nyilván) az összes filmet is láttam. És vajon ki a kedvencem?
Egyszerű, de mutatós, ezért is tetszik. Mert nem vagyok híve a mostanában hódító szuperdivatos cuccoknak, plusz, ilyen pólóban senki nem jön velem szembe az utcán, így egyedi is.
***

Ezt a pólót egy reklámképen láttam meg(szintén Hot Topic), de annyira megtetszett, hogy az egész kollekciót felkutattam érte (nyilvánvalóan leghátul volt). Még most is tetszik, és eddig akárkinek mutattam, az elég hangosan ú-zott, hogy ilyet ő is akar.
Bár most nem éppen ehhez a pólóhoz való az idő a szél miatt, azért érdemes lehet beszerezni, mert nyáron is lehet hordani.
***

Ebbe a nadrágba beleszerettem (khmm. Hot Topicos).
Mikor megláttam, hogy nem ez az egyetlen felemás lábú darab, még jobban megörültem, de azért mégis maradt ez a kedvencem. Egyszerűen félelmetes ez az ötlet.

***

Ismét egy Hot Topicos cucc. Imádom a bakancsokat, így nem csoda, hogy mikor megláttam ezt, szivárványt hánytam a csodálattól.
Erre nem is tudok többet mondani. Csak látni kell, és érti mindenki, hogy mire gondolok.

Kiegészítők, dekorációk

 Nam tudom, hogy mások hogy vannak vele, de én szeretem a Karácsonyi Lidércnyomást, így ez is tetszik, akármennyire is egy átlagos napszemüveg. És ez a stílus nekem nem is áll jól. Jár hozzá egy tok is. Szerintem nyárra igazán megéri beruházni egyre. Én legalábbis utánanézek majd.
Természetesen Hot Topic
***

Ha már Harry Potter, akkor Reggeli Próféta. Ha kiegészítő, akkor oldaltáska.(vagy ezt hogy hívják magyarul...) Ha pedig mindkettő egyszerre, akkor megvan a tökéletes kombó.
Meg sem lepődsz hol találtam, ugye?
***

Mostanában hódítanak az Emoji mintás cuccok. Ebből természetesen a táskák sem maradhatnak ki.
Éés. Nem Hot Topic!
***
Ez a mágnestábla nekem egy zenekart juttat eszembe *o*
Egy kicsit nagyon drága, szóval ebben az esetben csak a képben gyönyörködöm, de jó érzés a gondolattal játszani, hogy egyszer az enyém lesz.
***

Lehet, hogy valakinek ismerős ez a kalap. Mondjuk annak, aki látta az American Horror Storyt. Ez bizony ABBÓL a nagybetűs jelenetből van. Legalábbis ez Violet kalapjáról inspirált, ha más köze nincs is a sorozathoz. Én mindenesetre megfontolom.

***
Így elsőre ennyit szerettem volna mutatni nektek, remélem találtok olyat ami esetleg tetszik, és ha nem is rendelitek meg, legalább elolvastátok/végignéztétek.
Hamarosan újra jelentkezem!

Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése