2015. május 30., szombat

DIY - Radírból dekoráló eszköz

Sziasztok!

Először is szeretnék bocsánatot kérni, hogy így eltűntem, de másfél hét múlva ballagok, és az események felgyorsultak. Vagy nem tudom... Ma viszont egy DIY bejegyzéssel jöttem, mert már régen akartam egyet csinálni, de sosem volt semmi ötletem. Egészen tegnapig. Igazából nagyon egyszerű dolog, a radírból egy pecsét vagy mi fog készülni, de a címben azért ez mégsem nézne ki bizalomgerjesztően. Azért remélem, most, hogy hangoztatom, milyen szuper azért már itt maradsz és elolvasod!

Szükséged lesz:
- Radírra,
- sniccerre (hú, de hülye szó),
- nyomdapárnára,
- papírra,
- és egy adag kreativitásra!




Elsőként a radírt vágd a megfelelő méretre, egy inci-finci mintát ne egy hatalmas radírba vágj bele! Gondold el, hogy kb mekkora mintát szeretnél, és aszerint méretezd!

Most, hogy ez megvan, rajzold le a mintádat egy papírra, majd tedd mellé a - még üres - radírt, és tükrözve rajzold fel! Persze, ha nem muszáj jobbra néznie a figurádnak, akkor rögtön a radírra is kezdheted, ám a szöveggel mindenképp így járj el, mert amikor lenyomdázol valamit, az fordítva lesz a papíron!



Ezután következhet a vágás! 45 fokban megdöntve karcold bele a radírba a körvonalat, majd a másik irányból is tedd ezt, így ha kész vagy és mindent jól csináltál, egy V alakú mélyedés lesz végig a forma mentén. A hangsúly inkább a minta szélességén és nem a mélységén van. (De persze mindkettő lényeges)


Tedd a nyomdát a tintaszivacsra(vagy mi), hogy beszíneződjön, majd nyomd a papírra, és máris kész a lenyomata!



Nekem elsőre a madárka feje túl vékonyra sikeredett, így azon a szakaszon vastagítanom kellett, hogy jól látszódjon a papíron, és ne folyjon bele a mintába a tinta.
Nagyon aranyos díszítő minta, jól fel lehet vele dobni rengeteg dolgot!

Remélem, hogy segítettem/tetszett a bejegyzés! És ismét elnézést azért, hogy eltűntem,már csak két hét, utána ígérem, hogy elegetek lesz belőlem!
Kommentben pedig várom a képeket a Ti alkotásaitokról!

Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése