2015. április 30., csütörtök

Web hunting #2

Sziasztok!

Meghoztam a rovat második részét, aminek a megírását már nagyon vártam. A hónapban inkább pulcsikat nézegettem, szóval most egy kicsit más lesz a cikk felépítése, mert webshop szerint választom szét a ruhákat.

***

 Dresslink

Nem is tudom, hogy mit mondjak. Érdekes ahogyan kinéz, az egyszer biztos. Nekem bejön ez is, ráadásul ismét csak előkerül az az ok is, hogy ilyen másnak nincsen. Kreatív és letisztult pulcsi, de szerintem nyugodtan hordható pólóként is. Bár még nem érkezett meg, szóval nem tudom, hogy milyen az anyaga. Egyébként ez egy több pulcsis szettből van, vannak rajta kívül másfajták is ebben a szabásmintában, és mind nagyon tetszik nekem.
Itt tudod megrendelni  (Ez a Lake Blue színű) 
 ***

Ez a póló is első látásra megtetszett, nem tudom, hogy miért. Engem ez a kép valami kalandra emlékeztet. Én pedig szeretek kalandozni. Olyan szabad érzés ránézni. Vagy nem tudom. Szerintem aki érti, az eddig is értette...
Itt tudod megrendelni (View változat)
***

Na, ez az, ami nem tudom, hogy miért tetszett meg. Talán itt is az egyediség játszott közre, nem tudom. A lényeg az, hogy úton van felém.
Itt tudod megrendelni (Ha ez számít, én feketében rendeltem, de van pink és fehér is)
***

Ez nagyon nagyon nagyon tetszik, sajnálom, hogy nyárra érkezik meg, és várnom kell a viselésével a meleg miatt. Először fekete alapon fehér csillagosat akartam választani, de már csak ebből a színből maradt. És őszintén: megtetszett ilyen színekkel is.
Itt tudod megrendelni (Már csak fehér maradt)
***


Tulajdonképpen ez volt az első pulcsi, amit kiválasztottam. Már nem hódít annyira a galaxy minta, de szerintem akkor is jól néz ki. A két kedves modellről, akikről van kép ebben a pulcsiban, úgy tűnt, hogy vékony pulcsit viselnek, szóval ez inkább őszi és nem téli darab. Két színben kapható.
Itt tudod megrendelni (Ez a Red színű) (Ja. Piros)  

Ebay

Ez a pulcsi végül nem lett megrendelve, de ettől függetlenül nagyon tetszik. Sajnálom, hogy nem lehet az enyém...
***

Ez a póló két színben van, és gondolom nem olyan nehéz kitalálni, hogy a párja a fekete. Szeretem a bő szabású pólókat, így ez egyértelműen ment a kosárba.
***

Ez a felirat egy lemez címe, csakis ezért tetszett meg. Aztán túl drágának ítéltem, így nem lett megrendelve.
***

Nem tudom, hogy miért, de megtetszettek a leggingsek. Nem fogom nagyon sok helyre hordani, de nyáron jól fog jönni. Plusz pont a felemás lábak, mivel már rég akartam egy nadrágot ebben a stílusban.
***

Remélem, hogy tetszett a cikk, és akár rendelsz is egy darabot.
Melyik ruha tetszett a legjobban? Esetleg milyen darabokat keresgéljek következő hónapban?

Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése