2015. május 3., vasárnap

A bemutatkozásom (vagy valami ahhoz hasonló...)

A többi szerkesztőtársamhoz hasonlóan, én is szeretnék bemutatkozni. 15 éves vagyok, és szólítsatok Nikinek ( bár a nővérem Niki helyett mindig Nicole névvel szólítgat, így a barátaim közt már az is elterjedt; tehát nyugodtan hívhattok így is, érteni fogom :) ) . Imádok írni, és nagyon sok könyvet olvasok, lévén, hogy gyorsolvasó vagyok. Tudom, furán hangzik, és a legtöbben nem is szokták elhinni, de tényleg nagyon gyorsan olvasok.

A lényegre visszatérve, nagyon jó lehetőségnek tartom, hogy ide felvettek szerkesztőnek, lévén, hogy fiatal író vagyok, és kell a kritika, amire tudok építkezni. Egyébként lány létemre szeretek programozni,  ( félreértés ne essék; az én tudásom csak az NXT és az EV3 robotokra terjed ki) meg rajzolni is, bár értelem szerű, hogy a rajzaimat nem fogom kirakni ide :D . Még utolsó gondolatként elmondanám, hogy és is szeretek sorozatokat nézni, amiatt anya ki szokott akadni - főleg, hogy néha ezt tanulás helyett csinálom - és persze nagyon sok zenét hallgatok, viszont a zenei ízlésemet behatárolni nagyon nem lehet. 

Megnyugtatlak benneteket, a novelláim ennél a bejegyzésnél azért hosszabbak lesznek :D

~Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése