2015. május 6., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Kedvenc ínyencség, ahogy én készítem

Sziasztok!


 
Ismét egy VKP poszt, ezúttal egy előzőnél valamivel egyszerűbb témában.
Előre is bocsánat a kicsit rossz formázásért, de a kedvenc kis bejegyzésíró szövegdobozom(?) egyszerűen nem volt képes engedni, hogy esztétikusan megcsináljam...

Nem kellett sokat gondolkodnom, hogy miről is írjam ezt a cikket, hiszen amikor fél éve megkaptam a "receptet", hetekig csak ezt zabáltam. Szóóval: Habcsók (ennél nincs is egyszerűbb)

Hozzávalók:
  • 2 db Tojás (fehérje)
  • 100g Cukor
(+ Én ételfestéket is használtam, hogy ne legyen sima fehér)


1. Lépés

Vedd elő a hozzávalókat (Ez gondolom mindenkinek leesett) 


2. Lépés

Tedd ki egy tálba őket, és egy botmixerrel, vagy habverővel (vagy mással) keverd addig, amíg a hab teljesen kemény nem lesz. 



3. Lépés
Egy tepsibe tegyél sütőpapírt, majd kanállal, vagy akár milyen habformázó cuccal kb ugyan akkora púpokat(??) formázz belőlük. 

4. Lépés
A sütőt 100 fokra állítsd be, ha azt szeretnéd, hogy a habcsókok belseje is teljesen kiszáradjon, 120 fokra, ha belül krémesebbre szeretnéd hagyni. Egy-másfél óra alatt megsülnek. (De kiveheted akkor, amikor neked tetszik)
 
És el is készültél vele. (Egy elköszönésféleséget képzeljetek ide)

Lizzy

2 megjegyzés:

  1. nagyon szeretem a habcsókot, de nekem még sosem sikerült :( mondjuk lehet jobb is, alak kímélőbb :D a színezés meg milyen jó ötlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom :D (Mint a visszajelzéseket) Ha egyszer sikerül, onnantól semmi sem fog megállítani, és éjjel-nappal ezt sütöd és eszed :D

      Törlés