2015. április 12., vasárnap

Zeneajánló

Sziasztok!

Mivel nem az éppen legpopulárisabb zenéket és előadókat hallgatom, gondoltam adok nektek egy kis "ízelítőt", hogy milyen is az én ízlésvilágom ezen a téren, hiszen az életem meghatározó része a zenéről szól.

 Pierce The Veil - Million Dollar Houses (The Painter)

Sleeping With Sirens - We Like It Loud

All Time Low - Kids In The Dark

Bring Me The Horizon - Can You Feel My Heart

Of Mice And Men - Feels Like Forever

***
 
Nehéz volt csak öt számot idetenni, de szerintem ennyi pont elég. Nekem az összes dal nagyon sokat jelent, ezek az előadók azok, akik a világomat képezik. (Egyébként még vagy kismillió számot szeretnék linkelni, de türtőztetem magam)
Hát, igazából remélem, hogy tetszenek valakinek, de simán el tudom képzelni, hogy senkivel sem egyezik az ízlésem.

Lizzy

U.i.: Hamarosan összeírom a  közvélemény kutatás második részét is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése