2015. június 11., csütörtök

Ajánlások ajánlása

Sziasztok!
Igen, még élek. Szörnyen sajnálom, hogy ilyen régen nem írtam, de csak is az iskola nevezetű börtönre tudok hivatkozni. 
A címből kiderült, hogy most egy ajánlóval érkeztem hozzátok. Három darab blogot fogok figyelmetekbe ajánlani, melyek nekem igazán elnyerték a tetszésemet.


The Queen Bee Of High School
  A történetről: "A történet középpontjában egy középiskolai osztály áll, melynek tanulóit híres szereplők alakítják. Betekintést nyerhettek mindennapjaikba, csalódásaikba, problémáikba, kapcsolataikba; együtt sírhattok és nevethettek velük. Nevetés... Ha már egy olvasót is sikerül megnevettetnem, nyert ügyem van. A másik fontos dolog az számomra, hogy elgondolkodtassam az embereket az olyan fontos és sajnos mindennapi problémákról, mint a homofóbia, az előítéletek, vagy a mások ok nélküli bántalmazása." 

Málnaízű Te
 A történetről: "A regény a Teen Wolf világába kalauzolja el olvasóját - történései a harmadik évadot veszik alapul apróbb módosításokkal. Főszereplője Kennedy Washington és Stiles Stilinski, akik egy traumából gyógyulva találnak egymásra. A történet igyekszik hű maradni a sorozathoz, mégis egy alternatív folytatásként kezelendő."
  Link:  http://nilla-2.blogspot.se/

Szerelem a neten
 A történetről: Nos, igen, ennek a blognak nincs leírása, "csak" egy trailer az, amivel rendelkezik a részeket leszámítva, szóval azt linekelem be ide. Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=_g7JEx_a0CQ

1 megjegyzés:

  1. Drága Lenu!

    Én ezt eddig nem is láttam! :O

    Köszönöm szépen, hogy érdemesnek találtad ajánlani a blogomat! <3

    VálaszTörlés