2015. június 28., vasárnap

WTF

Sziasztok!

Elnézést a jó kis címért, de úgy véltem, hogy illik ide.
Először is; szeretnék bocsánatot kérni, amiért nem voltam itt, de most minden összejött, és szinte nulla időm volt ide jönni, aztán, amikor volt egy-két szabad percem, nem is mertem ide jönni, mert hát ilyen a bűntudat. Azért titkon reméltem, hogy a többieknek lesz ideje, és írnak majd valamit, és nem fog annyira feltűnni a hiányom. Sajnos nem így lett :( Viszont most szeretném magamnak (és úgy ahogy annak is, aki ezt olvassa) megígérni, hogy a nyáron igyekszem minimum heti egy bejegyzést firkantani.
Másodszor pedig szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy egy kicsit reklámozzam magam:
Nem olyan régen indult el egy új történetes blogom, a Nincsenek véletlenek. Ahogyan az rám jellemző, már az első fejezet is késik, de igyekszem feltölteni. A gépem viszont ezt nem szeretné, és galád módon megszüntette a Word előfizetésemet, így elég nehézkes lesz majd akármit is posztolnom az eddig elkészült fejezetekből. De a remény hal meg utoljára!

Szóval tartsatok ki az Egetrengető mellett, mert nekem nagyon sokat jelent a blog, és maga a blogolás is, és sokat jelent az is, hogy vannak olyanok, akiket érdekel az írásom.

*Zagyvaság vége*

Lizzy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése